Raumenų stiprinimo treniruotės vandenyje

Raumenų stiprinimo treniruotės vandenyje. Registracija tel. 8 627 44 818


Raumenų stiprinimo pratimai vandenyje subalansuoti taip, kad tiktų ir tiems, kurie ieško lengvesnių būdų kovai su nereikalingais kilogramais, ir tiems, kurie siekia tiesiog sustiprinti savo kūną ir pagerinti fizinę bei psichologinę sveikatą. Užsiėmimai lavina pagrindines fizines ypatybes: liemens judesių koordinaciją, viso stuburo lankstumą, stabilumą, raumenų ištvermę ir kūno raumenų aktyvumą. Specializuotą treniruotę veda medicininį išsilavinimą turinti kineziterapeutė. Su priežiūra atliekami specialiai atrinkti saugūs ir efektyvūs pratimai, naudojamos specialios pagalbinės priemonės. Rodymas, aiškinimas, koregavimas – pagrindiniai užsiėmimų priežiūros elementai.

Siekiantiems skirtingų tikslų – vykdomos žemo ir vidutinio intensyvumo treniruotės. Žemo intensyvumo raumenų stiprinimo treniruotės skirtos mėgstantiems lėtesnius judesius, atliekamus pilna amplitude, profilaktiškam sveikatos palaikymui ir gerinimui, po įvairių traumų, ligų ar vyresnio amžiaus žmonėms ir kt., tuo tarpu vidutinio intensyvumo treniruotės skirtos aktyvesniems žmonėms, mėgstantiems greitesnius judesius ir siekiantiems didesnės raumenų apkrovos, šios treniruotės metu efektyviai deginamos kalorijos, greitinama medžiagų apykaita ir stiprinami šlaunų, klubų, pilvo bei sėdmenų raumenys. Užsiėmimų metu atliekami judesiai itin padeda stiprinti sveikatą – jie rekomenduojami siekiant atsigauti po traumų, stimuliuoja kraujagyslių ir širdies sistemą, smegenų veiklą, gerina pusiausvyrą ir koordinaciją.

Gražaus kūno puoselėtojoms labai svarbu tai, kad reguliarios vandens treniruotės – reikšminga pagalba kovojant su daugybe kūno trūkumų. Judėjimas vandenyje gerokai prisideda prie stangrių kūno linijų, padeda efektyviai kovoti su celiulitu, didina odos elastingumą, galiausiai – leidžia atsikratyti nuovargio, blogos nuotaikos ir miego sutrikimų. Pratimai vandenyje patrauklūs dar ir tuo, kad jų metu neprakaituojama, atliekamas papildomas audinių masažas. Treniruotės trukmė 45 min.